Սոսնձից երկիրը

բբբԼինում է, չի  լինում մի երկիր է լինում։  Այդ երկրի անունը   լինում է  Սոսնձից երկիր։  Եվ  այդ երկիր մի մարդ գնաց  անունը՝  Ջիվան։  Ջիվանը  մի օր գնաց  այդ երկիր և մի մարդու ասաց․

—Բարև, քո  անունը ի՞նչ է։

—Իմ անունը Լինդա է։

—Լավ, շատ  հաճելի էր ծանոթանալը։

—Ինձ էլ։

—Դե  լավ արի միասին  գնանք խաղանք։

—Կներես, բայց չեմ  կարող։

—Ինչո՞ւ։

—Որովհետև  ես  սոսնձով  կպած եմ  դու  չը գիտես, որ այս երկրի անունը Սոսնձից է։

—Լավ  ես  գնամ  և ուրիշ մի ընկեր  փնտրեմ ինձ։

—Գնա։

Գնաց Ջիվանը  գտնի մի ուրիշ ընկեր,  բայց ում ասում էր  նրանք նույն էին պատասխանում, թե մենք էլ  ենք  Սոսնձից են բոլորը։  Եվ մի  ուրիշ  տղա   գնաց Ջիվանի մոտ  և  Ջիվանը   դզարմացած  ասաց․

—Դու  Սոսնձից չ՞ես։

—Ոչ   ես մի ուրիշ երկրից եմ  եկել։

—Լավ,  արի   խաղանք։

—Արի։

Ու նրանք  գնացին  խաղալու։  Եվ  Ջիվանը  որոշեց, որ  էլ այդ  երկիր  չի գալու։

Թողնել մեկնաբանություն