Մեղրից մարդիկ

ՄեղրԼինում է, չի լինում մի մարդ է լինում և անուն չի  ունենում։  Այդ  մարդը այնքան էր մեղր ուտում, որ  արդեն նա դառձավ  մեղրից։ Եվ մի երեխա է  հարցնում անունը  Լինի․

—Դու ինչո՞ւ ես մեղրից։

—Ես մեղրից եմ որովհետև  շատ եմ  մեղր ուտում։

—Լավ, իսկ քո անունը ինչ է,-ասում էր Լինին։

—Իմ անունը մեղրից մարդ է։

—Լավ, իսկ դու որտե՞ղ ես ապրում։

—Ես ապրում եմ այս երկրում։

Լինին  գնում  էր  տուն և պատմում իր մայրիկին, թե ինչ էր  տեսել։

—Մայրիկ  գիտես, որ ես, երբ գնում էի տատիկի տուն մի մարդու հանդիպեցի և  նրա անունը ինքն էր մտածել  Մեղրից մարդ։ Եվ նա ասաց, որ  ես շատ եմ մեղր ուտում  և դառնում եմ այսպես ։

—Իսկապես,-ասում էր մայրիկը։

—Այո, իսկապես։

—Դե լավ, մայրիկ ես գնում եմ քույրիկի տուն։

—Այո, բալիկս  գնա։

Եվ գնում է քույրիկի տուն ու ճանապարհին  էլի հանդիպում է մեղրից մարդուն։

—Դո՞ւ  էլ  մեղրից չես։

—Ոչ  ես արդեն չեմ սիրում մեղր։

Եվ  գնում է տուն ասում մայրիկին․

—Մայրիկ դո՞ւ գիտես, որ  ես գնում էի քույրիկի տուն և էլի հանդիպեցի  մեղրից մարդուն նա էլ մեղրից չեր որովհետև  նա ել մեղր չեր ուտում։

Թողնել մեկնաբանություն